Wypróbuj bezpłatnie

Wypróbuj NetSupport School bezpłatnie przez 30 dni i korzystaj z funkcji zarządzania klasą na maksymalnie 40 urządzeniach!

Nasza 30-dniowa wersja próbna jest całkowicie BEZPŁATNA. Oznacza to, że nie trzeba podawać danych karty kredytowej ani nie ma obowiązku zakupu po zakończeniu okresu próbnego. Będziesz miał dostęp do wszystkich funkcji oprogramowania, aby praktycznie przekonać się o jego korzyściach.

Całkowicie za darmo

Bez karty płatniczej

Pełna 30-dniowa wersja próbna

Dostęp do wszystkich funkcji

Po wprowadzeniu swoich danych poniżej zostaniesz przekierowany na stronę, na której możesz pobrać główną aplikację NetSupport School na system Windows , pobierz wraz z odpowiednimi rozszerzeniami / aplikacjami Ucznia i Nauczyciela na wiele platform (Windows, Mac, Chromebook, iOS, Android i Kindle Fire).

Istniejący klienci
Rejestrując się w naszym serwisie internetowym Moje wsparcie będzie można zarządzać swoimi licencjami, konfigurować powiadomienia o aktualizacjach technicznych i produktów oraz uzyskać dostęp do różnych instrukcji technicznych, materiałów szkoleniowych i artykułów z Bazy Wiedzy.

    Niektóre obszary NetSupport School funkcjonalność opiera się na obecności określonych plików/aplikacji; przed instalacją upewnij się, że są one dostępne NetSupport School.

    • system Windows 7 * Windows 8 / 8.1, Windows 10 i Windows 11.
    • 250 MB wolnego miejsca na dysku do instalacji modułu Studenta
    • 400 MB wolnego miejsca na dysku dla instalacji tylko dla Konsoli Nauczyciela
    • 400 MB wolnego miejsca na dysku dla instalacji wyłącznie Konsoli Technicznej
    • 600 MB wolnego miejsca na dysku do pełnej instalacji.
    • 50MB wolnego miejsca na dysku dla instalacji wyłącznie Serwera komunikacyjnego NetSupport

    * Dla NetSupport School Nauczyciel i Konsola techniczna w systemie Windows 7, Aero musi być włączone. Wybierz Start > Panel sterowania. W sekcji Wygląd i personalizacja kliknij Dostosuj kolor, wybierz Windows Aero z menu Schemat kolorów, a następnie kliknij OK.

    NetSupport School działa w serwerach terminali, klientach Thin / Zero Client, środowiskach Virtual Desktop i komputerach współdzielonych, obsługuje Google Chromebooki, tablety z systemem iOS i Android.

    Aplikacja Asystent Nauczyciela działa na urządzeniach z systemem iOS w wersji 9 i nowszych oraz na urządzeniach Kindle Fire.

    Aplikacja Nauczyciel dla Androida działa na tabletach z Androidem z wersją 9 lub nowszą.

    Aplikacja Student dla Androida działa na tabletach z Androidem z wersją 9 lub nowszą.

    Aplikacja NetSupport Browser (iOS) obsługiwana na urządzeniach z systemem iOS w wersji 9.3.5 lub nowszej.

    Dostępna jest także obsługa komputerów NetSupport School dla komputerów Mac.

    NetSupport School Nauczyciel wymaga rozdzielczości ekranu 1024 x 768 lub wyższej.

    Synchronizowany odtwarzacz multimediów dla plików WAV, MOV, AVI, MPG itp.

    Windows 7 lub Windows Serwer 2008r2 i nowsze.

    NetSupport School Nauczyciel – Windows 7 i nowsze.

    NetSupport School Student – Windows 8/8.1 i nowsze.

    Podczas instalacji Windows wpisy zapory sieciowej są dodawane automatycznie, aby umożliwić używanie produktu w aktywnej sieci. W przypadku zmiany sieci na inną, może zaistnieć konieczność rozszerzenia zakresu wpisów Zapory Windows, aby umożliwić dalszą komunikację za pośrednictwem Zapory Windows.

    „Konsola Nauczyciela” to komputer używany przez Nauczyciela, który podgląda/kontroluje komputery Studentów.
    „Konsola techniczna” to komputer używany przez techników lub administratorów sieci do zdalnego zarządzania.
    „Student” to komputer, który jest przeglądany lub przejmowany.
    Synchronizowany odtwarzacz multimediów dla WAV, MOV, AVI, MPG itp.
    Obsługa klienta terminalowego dla Windows i Citrix Terminal Services, a także obsługa środowisk wirtualnych pulpitów.

    Przewijanie do góry