NetSupport School na szkolenia korporacyjne i onboarding
Nowy sposób prowadzenia korporacyjnych sesji szkoleniowych
W obecnej sytuacji firmom łatwo jest nie docenić znaczenia szkolenia personelu. Istnieje jednak mnóstwo statystyk wskazujących, jak ważne jest pomaganie firmom w skuteczniejszym wdrażaniu nowych pracowników i rozwijaniu istniejących pracowników – pomagając organizacjom rozwijać się i poprawiać ogólną wydajność.
Pomimo tytułu, NetSupport School nie jest przeznaczony tylko dla szkół; to elastyczne rozwiązanie do instruowania i współpracy, które firmy wykorzystują do prowadzenia wewnętrznych szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników.
Zapewnia szeroki zakres możliwości wspólnego nauczania, oceniania i pracy w grupach, a także umożliwia trenerom kierowanie urządzeniami personelu i prezentowanie ich bezpośrednio. W celu większego zaangażowania NetSupport School oferuje również narzędzia umożliwiające stażystom interakcję, zadawanie pytań i ocenę wszelkich przedstawionych informacji. Zapewnia również każdej osobie dziennik treści z sesji szkoleniowej, do którego może się odnieść później – w celu maksymalnego zapamiętania.
Najważniejsze wskazówki – NetSupport School
NetSupport SchoolNarzędzia do edukacji i szkoleń korporacyjnych obejmują…
Zoptymalizowane do bezprzewodowej pracy oprogramowanie, ułatwiające współpracę z użytkownikami laptopów.
Predefiniowane listy „klasy” dla łatwego łączenia się z mobilnymi uczestnikami szkolenia.
Wsparcie dla tutorów, zawierające predefiniowane plany lekcji i prezentacje tematów.
Interaktywna, wirtualna tablica dla celów interakcji i współpracy.
Tryb lidera grupy: pozwala przypisać narzędzia szkoleniowe wydzielonym grupom lub indywidualnym uczestnikom.
Obsługa kilku połączeń, pozwalająca na połączenia kilku instruktorów z jednym komputerem stacjonarnym.
Automatyczne tworzenie i dostarczanie Powtórek (wideo) do komputera stacjonarnego każdego uczestnika kursu, w celu przypomnienia materiału lekcji.
Kontrola pamięci podręcznych USB, w celu uzyskiwania dostępu do treści przy jednoczesnej ochronie komputerów.
Ankietowanie i testowanie w czasie rzeczywistym.
Automatyczne rozdawanie materiałów i pobieranie prac z komputerów uczestników szkolenia.
Kilkuosobowy/grupowy czat.
Oraz wiele więcej…
Sprawdź nasze zasoby, aby zobaczyć jak NetSupport School może pomóc we wspieraniu edukacji i szkoleń firmowych
Korzystanie z NetSupport School w korporacyjnym środowisku szkoleniowym
Wspieranie testów i oceny
Tworzenie skutecznych środowisk szkoleniowych
Szkolenie wewnętrzne i
Narzędzia do zdalnego sterowania
Oficjalny dokument — wspieranie zaangażowania uczniów
Biała księga – budowanie zaangażowania uczniów
Nasze realizacje
Tylko niektórzy z naszych klientów korporacyjnych…
Sprawdź nasze rozwiązania korporacyjne…
NetSupport DNA – zarządzanie zasobami IT
Funkcje zarządzania siecią i IT do efektywnego śledzenia, monitorowania i zarządzania zasobami IT w Twojej firmie.
- Zarządzanie sprzętem i zapasami
- Zarządzanie licencjami oprogramowania
- Monitorowanie energii/zarządzanie energią
- Bezpieczeństwo punktów końcowych i proaktywne alerty
- Kontroluj korzystanie z sieci i aplikacji
- Wsparcie i zarządzanie wieloma lokalizacjami
NetSupport Manager – Wydajna zdalna kontrola
Zapewniając najbezpieczniejsze i najszybsze dostępne zdalne sterowanie komputerem, to pojedyncze rozwiązanie umożliwia zdalne zarządzanie środowiskami wieloplatformowymi, pomagając organizacjom osiągnąć maksymalną wydajność i zminimalizować poziom przestojów systemu.
- Sterowanie ekranem z wizualizacjami w czasie rzeczywistym
- Połącz się przez LAN, WAN lub Internet
- 1:1 i 1:wiele połączeń
- Zdalne uruchamianie aplikacji Unikalna funkcja PIN Connect
- Przeciągnij i upuść dystrybucję plików
- Zobacz konfigurację systemu
- Obsługa wielu platform
NetSupport Notify — alerty i blokada awaryjna
Rozwiązanie do obsługi powiadomień i alertów umożliwiające dostarczanie natychmiastowych lub zaplanowanych jednokierunkowych alertów do maksymalnie 10,000 XNUMX użytkowników komputerów stacjonarnych, których nie można pominąć ani zignorować.
- Alerty zajmują fokus na ekranie
- Wyślij w wielu witrynach
- Dostosuj alerty za pomocą brandingu
- Pełne raportowanie i śledzenie
- Potwierdzenie dowodów
- Obsługa wielu platform
NetSupport ServiceDesk – HelpDesk i sprzedaż biletów
Bezproblemowo śledź, organizuj, zarządzaj i reaguj na najtrudniejsze wyzwania związane ze wsparciem, pomagając zminimalizować przestoje krytycznych systemów zaplecza.
- Śledź i zarządzaj biletami
- Konfigurowalny interfejs
- Raporty w czasie rzeczywistym
- Obszar rozwiązań samoobsługowych
- Automatyczne przetwarzanie e-maili
- Dołącz pliki do incydentu