NetSupport School na szkolenia korporacyjne i onboarding

Nowy sposób prowadzenia korporacyjnych sesji szkoleniowych

W obecnej sytuacji firmom łatwo jest nie docenić znaczenia szkolenia personelu. Istnieje jednak mnóstwo statystyk wskazujących, jak ważne jest pomaganie firmom w skuteczniejszym wdrażaniu nowych pracowników i rozwijaniu istniejących pracowników – pomagając organizacjom rozwijać się i poprawiać ogólną wydajność.

Pomimo tytułu, NetSupport School nie jest przeznaczony tylko dla szkół; to elastyczne rozwiązanie do instruowania i współpracy, które firmy wykorzystują do prowadzenia wewnętrznych szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników.

Zapewnia szeroki zakres możliwości wspólnego nauczania, oceniania i pracy w grupach, a także umożliwia trenerom kierowanie urządzeniami personelu i prezentowanie ich bezpośrednio. W celu większego zaangażowania NetSupport School oferuje również narzędzia umożliwiające stażystom interakcję, zadawanie pytań i ocenę wszelkich przedstawionych informacji. Zapewnia również każdej osobie dziennik treści z sesji szkoleniowej, do którego może się odnieść później – w celu maksymalnego zapamiętania.

Najważniejsze wskazówki – NetSupport School

Obejrzyj ten film, aby zobaczyć, jak to zrobić NetSupport school może pomóc klientom korporacyjnym

NetSupport SchoolNarzędzia do edukacji i szkoleń korporacyjnych obejmują…

Zoptymalizowane do bezprzewodowej pracy oprogramowanie, ułatwiające współpracę z użytkownikami laptopów.
Predefiniowane listy „klasy” dla łatwego łączenia się z mobilnymi uczestnikami szkolenia.
Wsparcie dla tutorów, zawierające predefiniowane plany lekcji i prezentacje tematów.
Interaktywna, wirtualna tablica dla celów interakcji i współpracy.
Tryb lidera grupy: pozwala przypisać narzędzia szkoleniowe wydzielonym grupom lub indywidualnym uczestnikom.
Obsługa kilku połączeń, pozwalająca na połączenia kilku instruktorów z jednym komputerem stacjonarnym.
Automatyczne tworzenie i dostarczanie Powtórek (wideo) do komputera stacjonarnego każdego uczestnika kursu, w celu przypomnienia materiału lekcji.
Kontrola pamięci podręcznych USB, w celu uzyskiwania dostępu do treści przy jednoczesnej ochronie komputerów.
Ankietowanie i testowanie w czasie rzeczywistym.
Automatyczne rozdawanie materiałów i pobieranie prac z komputerów uczestników szkolenia.
Kilkuosobowy/grupowy czat.
Oraz wiele więcej…

Sprawdź nasze zasoby, aby zobaczyć jak NetSupport School może pomóc we wspieraniu edukacji i szkoleń firmowych

Korzystanie z NetSupport School w korporacyjnym środowisku szkoleniowym

Podgląd testowania i oceny PDF

Wspieranie testów i oceny

Obraz PDF do monitorowania obrazu i dźwięku

Tworzenie skutecznych środowisk szkoleniowych

pdfobraz

Szkolenie wewnętrzne i
Narzędzia do zdalnego sterowania

pdfobraz

Oficjalny dokument — wspieranie zaangażowania uczniów

Podgląd PDF budowania zaangażowania uczniów

Biała księga – budowanie zaangażowania uczniów

Nasze realizacje

Tylko niektórzy z naszych klientów korporacyjnych…

Sprawdź nasze rozwiązania korporacyjne…

NetSupport DNA – zarządzanie zasobami IT

Funkcje zarządzania siecią i IT do efektywnego śledzenia, monitorowania i zarządzania zasobami IT w Twojej firmie.

„NetSupport DNA pomogło zaoszczędzić pieniądze, ponieważ nasi pracownicy IT są bardziej wydajni. Ogólnie rzecz biorąc, jest to dobry produkt, który jest łatwy w użyciu i zarządzaniu.”
Firma Chase

  • Zarządzanie sprzętem i zapasami
  • Zarządzanie licencjami oprogramowania
  • Monitorowanie energii/zarządzanie energią
  • Bezpieczeństwo punktów końcowych i proaktywne alerty
  • Kontroluj korzystanie z sieci i aplikacji
  • Wsparcie i zarządzanie wieloma lokalizacjami

NetSupport Manager – Wydajna zdalna kontrola

Zapewniając najbezpieczniejsze i najszybsze dostępne zdalne sterowanie komputerem, to pojedyncze rozwiązanie umożliwia zdalne zarządzanie środowiskami wieloplatformowymi, pomagając organizacjom osiągnąć maksymalną wydajność i zminimalizować poziom przestojów systemu.

„NetSupport Manager sprawia, że ​​zdalna obsługa naszych klientów wydaje się bezproblemowa, ponieważ jest tak łatwa od razu po wyjęciu z pudełka. Pozwala nam to świadczyć usługi lepszej jakości i minimalizować przestoje klientów.”
Technologia Vix

  • Sterowanie ekranem z wizualizacjami w czasie rzeczywistym
  • Połącz się przez LAN, WAN lub Internet
  • 1:1 i 1:wiele połączeń
  • Zdalne uruchamianie aplikacji Unikalna funkcja PIN Connect
  • Przeciągnij i upuść dystrybucję plików
  • Zobacz konfigurację systemu
  • Obsługa wielu platform

NetSupport Notify — alerty i blokada awaryjna

Rozwiązanie do obsługi powiadomień i alertów umożliwiające dostarczanie natychmiastowych lub zaplanowanych jednokierunkowych alertów do maksymalnie 10,000 XNUMX użytkowników komputerów stacjonarnych, których nie można pominąć ani zignorować.

„Wybraliśmy NetSupport Notify, ponieważ całkowicie pasuje do rachunku, umożliwiając nam dystrybucję konsoli do kilku działów, które mogą wysyłać ukierunkowane powiadomienia o różnych poziomach priorytetu.”
Szpital Ogólny w Kettering

  • Alerty zajmują fokus na ekranie
  • Wyślij w wielu witrynach
  • Dostosuj alerty za pomocą brandingu
  • Pełne raportowanie i śledzenie
  • Potwierdzenie dowodów
  • Obsługa wielu platform

NetSupport ServiceDesk – HelpDesk i sprzedaż biletów

Bezproblemowo śledź, organizuj, zarządzaj i reaguj na najtrudniejsze wyzwania związane ze wsparciem, pomagając zminimalizować przestoje krytycznych systemów zaplecza.

„Uważamy, że NetSupport ServiceDesk jest łatwy w konfiguracji i nie musimy polegać na żadnych specjalnych umiejętnościach programistycznych, aby to zrobić.”
Rada Okręgu Warwick

  • Śledź i zarządzaj biletami
  • Konfigurowalny interfejs
  • Raporty w czasie rzeczywistym
  • Obszar rozwiązań samoobsługowych
  • Automatyczne przetwarzanie e-maili
  • Dołącz pliki do incydentu
Related Articles